sandnes kulturhus

Last ned et utvalg av smittevernplaner

Vi har nå lagt ut oppdaterte maler for godt smittevern i vår ressursportal.

Publisert: 10. februar 2022. Foto: Sandnes kulturhus.

Vi har den siste tiden sett at flere av våre medlemmer at etterlyst maler for godt smittevern. Norske kulturhus har (mange) ulike, gode varianter. De har ligget i verktøykassa siden 2020, men flere av dem kan benyttes nå, med svært få, eller ingen revideringer.

Gå inn på lenken under (vår ressursportal) og last ned den planen/malen som passer til bruk på ditt hus. Dere kan selvsagt gjøre tilpassninger slik at malen passer for deres bruk.

Vårt utvalg av smittevernsmaler

• Festiviteten – Haugesund konserthus har delt en ryddig og enkel smittevernsplan med alle medlemmer. Den kan benyttes som den er, eller dere kan gjøre lokale tilpassninger.
  • Smittevernsplanen fra Deacon-X kan også tas i bruk med en gang. Her er det kun behov for enkelte revideringer under punktet «Redusert kontakt mellom personer.» (Vi deler ny versjon snart.)
  • Smittevernplan fra Riksteatret og Norske kulturhus: Oppdatert versjon ligger nå ute.
  • Smittevernveilder fra Norske kulturhus: Denne er mer omfattende, og er bygget på en veilder utformet av blant annet Spekter og NTO. Vi deler en ny versjon av denne så snart den foreligger, men dette blir noe lenger frem i tid.