Program og info: Fagkonferanse 2024

Program og informasjon for Norske kulturhus fagkonferanse 17.-18. september på Hjertnes kulturhus, Sandefjord.

OBS! Vi tar forbehold om at endringer i program kan oppstå underveis.

Her ser du et grafisk bilde som viser til praktisk informasjon som er en del av programmet til Norske kulturhus sin fagkonferanse 2024.
Scann meg med mobilen for å komme til vår oversikt for fagkonferansen 2024!

Om årets fagkonferanse

Årets Norske kulturhus fagkonferanse arrangeres 17.-18. september på Hjertnes kulturhus i Sandefjord!

Vi er stolte av årets samarbeid med kulturhuset og gleder oss til å ønske både medlemmer, leverandører, samarbeidspartnere og foredragsholdere velkommen til Sandefjords storstue.

Her ser du logoen til Norske kulturhus på program siden for fagkonferansen 2024.
Her ser du logoen til Hjertnes kulturhus på program siden for fagkonferansen til Norske kulturhus 2024.