5. april kl. 09

Bli med på digital fagdag 5. april

Møt leverandører og hør aktuelle presentasjoner!

Vi gleder oss til å se dere alle på fagkonferanse i Sandefjord 17.-18. september. Siden september er et liiite stykke unna, inviterer vi kulturhusene til digital fagdag miniformat med noen av våre leverandører fredag 5. april fra kl. 09.00-12.00!

Er du interessert i arrangementsplanlegging? Eller er du kanskje er på jakt etter en ny billettleverandør til ditt hus? Kikk deg rundt i programmet under, og delta på den bolken du syntes er interessant! Det er selvsagt lov å høre på alle tre bolker.

NB: Tidene kan endres helt frem mot fagdagen.

TIDER

Lily: 09.00 – 10.00
Yesplan: 10.00 – 11.00
Billetto: 11.00 – 12.00

Kl. 09-10: Lily

Tekst hentet fra leverandør

Tema: Lily – den smarteste kommunikasjonsplattformen for live underholdning

Ved å ta utgangspunkt i en av våre kunder, konsertscenen VEGA i København, vil vi ta dere med på en reise! Vi skal fortelle hvordan kulturhusene kan maksimere kundeopplevelsen ved hjelp av skreddersydd kommunikasjon fra Lily.

Kl. 10-11: Yesplan og Activity Stream

Tekst hentet fra leverandør. Foredraget vil være på engelsk

Yesplan – Hvordan effektivt håndtere dine arrangementer

Er du lei av å håndtere manglende arrangementsdata, overbookede rom og at informasjonen du trenger ligger på helt ulike steder? Nå kan du samle teamet ditt i ett felles system og sørge for at alle er informert og oppdatert! Administrer rom, ressurser, kontakter, tekniske ridere og andre viktige data på ett sted. Hør også mer om hvordan du kan spore inntekter og kostnader i Yesplan.

Activity Stream – Øk billettsalget med minimal innsats

Få verdifull innsikt i publikums atferd med et oversiktlig og fleksibelt dashbord. Finn ut hvor dine deltakere kommer fra, når de gjør et kjøp og hvor mye de faktisk bruker. I foredraget vil du også får høre hvordan du kan bruke Yesplan til å opprette nyhetsbrev og e-postmaler og sende dem til din foretrukne segmenterte liste.

Kl. 11-12: Billetto

Tekst hentet fra leverandør.

Tema: Hvordan kan du øke ditt billettsalg med 20 %?

Billetto, grunnlagt i 2009 i Danmark, har raskt vokst til å bli en foretrukket billettleverandør for kulturhusene i Norden.

Vår plattform er spesielt verdsatt av kulturhusene for sin brukervennlighet og intuitive selvbetjeningsløsninger. Vi tilbyr alle de mest ettertraktede funksjonene, inkludert EarlyBird, BlindBird, og detaljerte plasskart. Dette skal sikre en sømløs opplevelse både for arrangører og deltakere.

En unik fordel med Billetto er vår mulighet til å øke billettsalget gjennom Billetto Advertising. Dette markedsføringsverktøyet lar arrangører enkelt promotere sine arrangementer på plattformer som TikTok, Instagram, Facebook, YouTube, og Google med bare ett klikk.

Hovedfoto: Magnus Lindvik. Originalfoto nederst til høyre tilhører Billetto.