Her finner du ofte stilte spørsmål og svar for konsert – og kulturhus.
Artikkelen er for de som skal delta på Norske kulturhus sin fagkonferansen 2025 11.-12. mars på Bærum kulturhus i Sandvika.
NB: Dersom du er tekniker ønsker vi at du klikker deg videre her. Lenke: tekniske dager 10.-11.mars 2025
Klikk på lenkene under for å hoppe direkte til hver kategori:
Kategori: påmelding og min billett
Hvor kan jeg melde meg på?
Når er konferansen og hvem er årets vertskap?
Årets datoer er 11.-12. mars. Vi er stolt over å presentere Bærum kulturhus i Sandvika som vertskap for fagkonferansen 2025.
Hvor finner jeg info om mine tilleggsvalg i påmeldingen?
Alle dine valg finner du på din tilsendte mobilbillett. Her følger en instruksjon for hvordan du kan finne tilvalgene på pc / mobil.
Merk at påmelding til eksterne arrangementer kommer på egen billett og vil ikke være en del av din ordinære billett.
- Klikk deg inn på din tilsendte billett og velg «Åpne mobilbillett» litt lenger ned.
2. Finn knappen «Flipp» nederst til høyre. Trykk her for å finne dine tilleggsvalg. Denne fungerer både på mobil og på pc. Da finner du dine tilvalg fra påmeldingen!
Hva er early bird?
Early bird er en tilbudspris i en gitt periode. Nå koster konferansebilletten 3990 kr for de som kjøper frem til og med 10.01.2025. Etter dette øker konferansebilletten til 4500 kr pr. deltaker.
Kategori: program
Hvor finner jeg årets program?
Lenke til program legges ut i våre hovedkanaler og her inne når første programposter offentliggjøres.
Har dere timeplan for programmet?
Timeplan for begge dager (pdf) blir tilgjengelig øverst i hovedprogram når konferansen nærmer seg.
Jeg er tekniker på et kulturhus. Er det innhold for meg?
Se egen FAQ sak for teknisk ansatte.
Kan jeg se tidligere program?
Programmet for fagkonferansen på Hjertnes kulturhus høsten 2024 er tilgjengelig her.
Får vi navnelister over påmeldte?
Ja! Navneliste for påmeldte konsert – og kulturhus publiseres her uken før konferansen starter.
Kategori: hotell og måltider
Hvor skal vi bo?
Hotellet i år heter Thon Hotell Oslofjord. Hotellet ligger 6 minutters gange fra Bærum kulturhus og 7 minutters gange fra Sandvika stasjon.
Adresse: Sandviksveien 186, 1337 Sandvika
Tlf: 67 55 66 00
Dette er årets priser for overnatting (eget valg i påmeldingen):
Overnatting Thon Hotell Oslofjord, 10.-12. mars (2 netter. Pris 2890,-)
Overnatting Thon Hotell Oslofjord, 11.-12. mars (1 natt. Pris 1445,-)
Hvor finner jeg info om måltider under konferansen?
For de som ankommer mandag kveld blir det en hyggelig middag og samling på Bærum kulturhus sin Foajéscene. Tirsdag har vi vår tradisjonelle pølsefest og festmiddag på kvelden. På hotellet kan dere nyte en deilig hotellfrokost, og det blir servert lunsj og andre mellommåltider på kulturhuset begge dager.
Er overnatting inkludert i konferanseprisen?
Nei. Overnatting må velges under tilleggsvalg i påmeldingsskjemaet. All overnatting betales av dere selv på hotellet. Norske kulturhus vil belaste manglende ankomst eller kansellering med en faktura.
Kategori: Transport, praktisk og sykdom
Hvordan kommer jeg meg til Sandvika?
Det går regionaltog (Vy) og flytog fra Oslo lufthavn til Sandvika stasjon flere ganger i timen. Toget tar 40 minutter.
Toget fra Oslo S til Sandvika stasjon tar 14 min.
Asker og Bærum Taxi– 67 10 00 80
Jeg kommer i bil, hvor kan jeg parkere?
Sandvika Storsenter tilbyr døgnåpen parkering med 2 timers gratis parkering i deres åpningstider. Utover dette kommer det en timespris eller døgnpris. Under Claude Monets allé er det gratis parkerings-plasser etter 17.00. I Claude Monets allé er det et begrenset antall parkeringsplasser.
I tillegg har hotellet egne parkeringsmuligheter for de av dere som bor der. Parkering her etter gjeldende betingelser.
Jeg er blitt syk/forhindret fra å delta på fagkonferansen, hva gjør jeg?
Påmelding er bindene. Billetter refunderes ikke. Hotellet vil belaste manglende ankomst eller kansellering med en faktura.
Kan jeg oppbevare bagasje ved ankomst?
Ja. Både hotellet og kulturhuset har eget bagasjerom.