Møt bookingagentene 11. juni

Den 11. juni får du som medlem av Norske kulturhus anledning til å møte ulike agentbyråer en-til-en! Bli med og diskuter konsertsesongene fremover.

Publisert: 7 juni 2021. Foto: Festiviteten Haugesund.

Norske kulturhus arrangerer fredagswebinar to ganger i måneden for sine medlemmer som består av 131 konsert – og kulturhus over hele landet – alt fra store konserthus til mindre lokale kulturhus. Webinaret 11. juni er et bonuswebinar og et samarbeid mellom Norske kulturhus og NEMAA hvor dere som konsert- og kulturhus kan møte en rekke ulike bookingselskap en til en møte!

NB! Begrenset med plasser tilgjengelig. Førstemann til mølla prinsippet gjelder ved å registrere seg via knappen under. Blir du tildelt plass vil du være sikret et møte med alle agentselskapene som deltar. Ny informasjonsmail om dette sendes ut i forkant til registrerte deltakere. Deltagelse er kostnadsfritt for Norske kulturhus sine medlemmer. Webinaret arrangeres denne gangen på plattformen Tapinn (som under digital fagdag) og hovedlenken sendes ut i god tid før møtet.

Disse agentselskapene kan du møte

Program for dagen

09:00 – 09:30 BOOKING/MANAGEMENT og KULTURHUS. SAMARBEID OG UTFORDRINGER.

Vi tar pulsen på samarbeidet mellom bookingbyråer og konsert – og kulturhusene etter nærmere 16 måneder med pandemi. På hvilken måte kan vi nå best samarbeide fremover, og hvilke utfordringer har vi nå som samfunnet gradvis vender tilbake til normalen? Finnes det noen gode muligheter vi bør gripe i jakten på å få publikum tilbake til konsertsalene? Kan det være noen type arrangementer som bør være verdt å satse på?

I denne plenumsbolken vil både agenter og kulturhus få mulighet til å belyse tanker om veien videre i en kultursektor som mest sannsynlig vil være rammet av strenge restriksjoner fremover. Vi åpner for konstruktiv ros og ris, hjertesukk og gode tilbakemeldinger. Etterpå blir det hurtigmøter hvor alle kan få sjansen til å bli litt bedre kjent.

09:30 – 12:00 SPEEDMEETINGS

En-til-en-samtale. NEMAAS medlemmer får hvert sitt digitale rom, hvor dere som kulturhus kommer på besøk. Vi setter opp 10 minutter til hvert besøk. Viktig at dere følger tidspunktene dere får utdelt og at rombytte foregår etter tidsplan!