Meld deg på ila desember

Nå har du sjansen til å bli Miljøfyrtårn

Bli med på gruppe-sertifisering i februar 2024 og bli et miljøfyrtårn med kriteriene for scenekunst!

I februar 2024 starter vi opp igjen Miljøfyrtårn-sertifisering som er spesifikt utviklet for kulturhusene!

Kurset legger opp til at ditt kulturhus kan blir klargjort til sertifisering i løpet av tre måneder! Dette kurset er primært tenkt til kulturhus som går under kriteriene «Scenekunst», kulturhus med flere kriteriesett kan også delta men da må dette avklares individuelt og tilpasset veiledning avklares. Feks der det finnes svømmehall etc.

Praktisk

Opplegget er i samarbeid med Linnéa E. Svensson og Miljøfyrtårn og inneholder fire fellesmøter, én individuell oppstartssamtale, én individuell oppfølgingssamtale og én individuell gjennomgang før møte med sertifisør.

Pris for deltakelse ligger på 13.500,- eks.mva. I tillegg kommer konstnad til sertifisør fra Certnor  og oppstartsavgift hos Miljøfyrtårn (kostnad iht antall ansatte).

Kurset har oppstart i februar 2024, forbeholdt at fem eller flere melder seg i denne runden. Løpet vil gå over 3-4 måneder. Alle interesserte mottar en spørreundersøkelse for å avdekke nivå og eksisterende tiltak.

Kunne du tenkt deg å vite mer? Vi tipser om opptak av presentasjonen Linnea holdt 8. desember i vårt webinararkiv.

Linnéa E. Svensson har vært lisensiert Miljøfyrtårnkonsulent i mer enn 10 år. Hun har spesialisert seg på løsninger for det grønne skiftet innen opplevelsessektoren, og gleder seg til å  lose alle trygt igjennom sertifiseringsprosessen.

Kontakt gjerne Linnéa for mer informasjon: linnea@greener-events.com

Foto: Miljøfyrtårn