Bilde fra unsplash om universell utforming Illustrasjon om universell utforming

Webinar: universell utforming på nett!

Visste du at nettsider og nettløsninger i dag må være universelt utformet etter forskrift i loven?  Velkommen til nytt fredagswebinar 12.november kl. 09 med leverandørmedlem Peppered!

Publisert: 10.november 2021

Visste du at nettsider og nettløsninger i dag må være universelt utformet? Fristen for å oppdatere eksisterende digitale løsninger med universell utforming ble satt til 1. januar 2021, og tilsynet for universell utforming av IKT varsler nå at de kommer til å øke kontrollene framover.

På webinaret denne fredagen inviterer vi inn leverandørmedlem og markedsplattform Peppered! De skal snakke om viktigheten av universell utforming på nett og hvordan man i praksis kan håndtere det. Under dette webinaret kommer Peppered til å gi deg eksempler, relevante verktøy og inspirasjon slik at du kan gjøre deres hjemmeside mer universelt utformet! Les mer om universell utforming for nettløsninger og automater her (Digitaliseringsdirektoratet).

Om Peppered:

Peppered creates powerful website, email and marketing technologies, fully tailored to the needs and wishes within the cultural sector. We develop professional and sustainable, but affordable and user-friendly technologies. Within the growing collective of international Peppered users, knowledge, inspiration and costs are shared to support a thriving cultural sector; Peppered is proof that we can achieve more together!