13. mai kl. 09

Webinar: Veien videre for sceneteknisk bransje

Sammen med Kulturrom får dere høre resultatene fra ny rapport om kompetanseflukt fra sceneteknisk bransje. Velkommen til nytt fredagswebinar 13. mai fra kl. 09 til 10.

Rapporten skal ikke lanseres før 19. mai, men medlemmer i Norske kulturhus får en «før-lansering» denne fredagen!

Bli med og hør funnene fra Kulturrom og Telemarksforsknings nye rapport om kompetanseflukten fra sceneteknisk bransje og de følgene det kan få for avvikling av arrangement i framtiden.

Hva har det å si for kulturhusene? Og viktigere: Hva kan vi gjøre med situasjonen?

Utredningen er bestilt av Kulturrom og gjennomført i tett dialog med bransjeorganisasjonene som representerer medlemmer som opplever konsekvensene av denne kompetanseflukten.

PS! Hold av fredag 10. juni allerede nå. Da arrangerer vi siste fredagswebinar før sommerferien.