Fagkonferanse 2023

For NEMAA: praktisk info

Norske kulturhus inviterer til Speedmeetings med våre medlemshus tirsdag 19.- og onsdag 20. september, under årets fagkonferanse.

I år tilbyr vi Speedmeetings over to dager. Du kan velge om å delta begge dager, eller kun en. Speedmeetings vil gå over flere bolker begge dager, og tidspunkt kommer nærmere konferansen.

Påmeldingsfristen har gått ut.

Hva: En-til-en samtaler med kulturhusene. Et bookingbyrå pr. bord. Det er selvsagt fritt frem for å være flere representanter fra hvert selskap ved hvert bord.

Hvor: Lillestrøm Kultursenter

Når: Tirsdag 19. og onsdag 20. september. Tidspunkt kommer nærmere konferansen.

OFTE STILTE SPØRSMÅL & SVAR

Hva koster det for oss NEMAA medlemmer?

Du kan velge flere alternativer i påmeldingen rundt konferansepakke, og det prises etter ditt valg her.

Hvilke byråer deltar?

Les mer om hvilke byråer som deltar på vår hjemmeside HER.

Jeg har et spørsmål om programmet og avvikling

Koordinator er Casandra som er produsent for Norske kulturhus. Hun vil være deres kontaktperson rundt program og avvikling av konferansen. Ta kontakt med Casandra på casandra@kulturhus.no

Les årets fagprogram for kulturhusmedlemmene HER.

Hvor finner jeg info om måltider under konferansen?

Måltider tilbys under konferansen mot et gebyr. Se priser og alternativer i påmeldingsskjema øverst på siden.

For de som ankommer mandag kveld blir det en hyggelig middag og samling på Lillestrøm Kultursenter. Tirsdag har vi vår tradisjonelle hotdogs og festmiddag på kvelden. På hotellet kan dere nyte en deilig hotellfrokost, og det blir servert lunsj og andre mellommåltider på kultursenteret begge dager.

Kan jeg oppbevare bagasje ved ankomst?

Ja. For de som ankommer tirsdag morgen / onsdag morgen, kan bagasje oppbevares i garderoben på Lillestrøm Kultursenter. Her finnes også skap som kan låses til oppbevaring av eventuelle mindre verdisaker.

Hvor skal vi bo?

Lillestrøm ligger kun en kort togtur fra Oslo S og vi har derfor ingen hotellavtale i år.
Kommer du langveisfra og trenger hjelp med hotellbooking? Ta kontakt med Hana, så skal vi hjelpe så godt vi kan.

Får vi deltakerliste?

Ja! Deltakerliste blir sendt ut uken før konferansen.

Hvordan kommer jeg meg dit?

Info om kollektiv transport:

Flytog:

Flytoget går tur/retur Oslo lufthavn – Lillestrøm stasjon hvert 20 minutt. Togturen tar 12 minutter.

Tog fra Oslo lufthavn til Lillestrøm stasjon – Spor 3

Tog fra Lillestrøm stasjon til Oslo lufthavn – Spor 3

Se avganger HER.

Lokaltransport:

Det går lokaltransport fra Oslo sentrum, Lillestrøm og Oslo lufthavn flere ganger i timen.

Se rutetabeller HER.

Nedre Romerike Taxi – 09080