Ofte stilte spørsmål og svar: teknisk

For dere som deltar på det tekniske fagprogrammet!

NB! FAQ for deg som deltar på hovedprogrammet finner du her.

Hvor melder jeg meg på?

Påmelding er stengt.

Jeg har allerede meldt meg på ordinær påmelding. Nå ønsker jeg kun å delta på det tekniske programmet

Påmeldingen er stengt. Ta kontakt med Norske kulturhus om dette er tilfelle.

Hva koster det?

Pris for deltakelse på teknisk program koster 5680,- (pluss billettavgift) for medlemmer av Norske kulturhus. Dette dekker kurset med Krankontrollen og annet innhold på vårt tekniske program, samt kaffe/te, snacks og vår tradisjonsrike hotdogfest! NB! Denne påmeldingen dekker ikke hovedmiddag tirsdag kveld.

Får vi overnatting inkludert?

Ønsker du overnatting må du huke av for dette under «tilleggsvalg» i billettkjøpet. Dette er ikke inkludert i konferanseprisen og betales individuelt av dere. Hotellet i år heter Scandic Lillestrøm og har adresse Stillverksveien 28, Lillestrøm.

Hvor finner jeg programmet?

Programmet finner du her.

Er det en siste frist for påmelding?

Siste frist for påmelding var satt til 20. august (om ikke fulltegnet før).

Hvilke rom skal vi være i?

Får vi navnelister over påmeldte?

Ja! Navneliste over påmeldte til teknisk program er tilgjengelig her.

Jeg er blitt syk/forhindret fra å delta på fagkonferansen, hva gjør jeg?

Påmelding er bindene. Billetter refunderes ikke.

Dersom du har overnatting vil hotellet belaste manglende ankomst eller kansellering med en faktura.

Hvor finner jeg info om måltider under konferansen?

For de som ankommer mandag kveld blir det en hyggelig middag og samling på Lillestrøm Kultursenter. Tirsdag har vi vår tradisjonelle pølsefest og festmiddag på kvelden. Merk at dersom du ønsker middag tirsdag kveld må dette hukes av for under «tilleggsvalg» i billettkjøpet.

På hotellet kan dere nyte en deilig hotellfrokost, og det blir servert lunsj begge dager. I tillegg vil det være enkel servering av te/kaffe og snacks begge dager.

Kan jeg oppbevare bagasje ved ankomst?

Ja. For de som ankommer tirsdag morgen / onsdag morgen, kan bagasje oppbevares i garderoben på Lillestrøm Kultursenter. Her finnes også skap som kan låses til oppbevaring av eventuelle mindre verdisaker.

Hvordan kommer jeg meg til Lillestrøm?

Flytog:

Flytoget går tur/retur Oslo lufthavn – Lillestrøm stasjon hvert 20 minutt. Togturen tar 12 minutter.

Tog fra Oslo lufthavn til Lillestrøm stasjon – Spor 3

Tog fra Lillestrøm stasjon til Oslo lufthavn – Spor 3

Se avganger HER.

Lokaltransport:

Det går lokaltransport fra Oslo sentrum, Lillestrøm og Oslo lufthavn flere ganger i timen.

Se rutetabeller HER.

Nedre Romerike Taxi – 09080

Hvor er Lillestrøm Kultursenter?

Lillestrøm Kultursenter ligger sentralt i Lillestrøms nye Kulturkvartal som også rommer bibliotek, kunstsenter, kulturskole, øvingslokaler, serveringssteder m.m. Adressen er Kirkegata 11.