Ofte stilte spørsmål og svar: kulturhus

For dere som deltar på hovedprogrammet!

Hvor finner jeg hovedprogrammet?

Programmet finner du her.

Har dere timeplan for programmet?

Det har vi!

Tirsdag finner du her.

Onsdag finner du her.

Hvor skal vi bo?

Hotellet heter Scandic Lillestrøm og har adresse Stillverksveien 28, Lillestrøm. Hotellet ligger med 7 minutters gange fra Kultursenteret.

Hvor finner jeg info om mine tilleggsvalg på påmeldingen?

Alle dine valg finner du på din tilsendte mobilbillett. Her følger en instruksjon for hvordan du kan finne tilvalgene på pc / mobil.

1. Klikk deg inn på din e-billett og velg «Åpne mobilbillett)

2. Finn knappen «Flipp» nederst til høyre. Trykk her for å finne dine tilleggsvalg. Denne fungerer både på mobil og på pc.

3. Voila! Her finner du alle dine valg som du har krysset av for under påmeldingen. Dette er kun en illustrasjon og vil ikke nødvendigvis vise like tilleggsvalg som på din billett.

Jeg er blitt syk/forhindret fra å delta på fagkonferansen, hva gjør jeg?

Påmelding er bindene. Billetter refunderes ikke.

Hotellet vil belaste manglende ankomst eller kansellering med en faktura.

Får vi navnelister over påmeldte?

Ja! Navnelister for alle deltakende finner du her.

Er overnatting inkludert i konferanseprisen?

Nei. Overnatting må velges under tilleggsvalg i påmeldingsskjemaet. All overnatting betales av dere selv på hotellet. Norske kulturhus vil belaste manglende ankomst eller kansellering med en faktura.

Hvor finner jeg info om måltider under konferansen?

For de som ankommer mandag kveld blir det en hyggelig middag og samling på Lillestrøm Kultursenter. Tirsdag har vi vår tradisjonelle hotdogs og festmiddag på kvelden. På hotellet kan dere nyte en deilig hotellfrokost, og det blir servert lunsj og andre mellommåltider på kultursenteret begge dager.

Kan jeg oppbevare bagasje ved ankomst?

Ja. For de som ankommer tirsdag morgen / onsdag morgen, kan bagasje oppbevares i garderoben på Lillestrøm Kultursenter. Her finnes også skap som kan låses til oppbevaring av eventuelle mindre verdisaker.

Jeg er tekniker på et kulturhus. Er det innhold for meg?

Ja! I år stiller vi med et eget teknisk innhold over to dager. Program og egen påmelding finner du ved å klikke her!

Hvordan kommer jeg meg til Lillestrøm?

Flytog:

Flytoget går tur/retur Oslo lufthavn – Lillestrøm stasjon hvert 20 minutt. Togturen tar 12 minutter.

Tog fra Oslo lufthavn til Lillestrøm stasjon – Spor 3

Tog fra Lillestrøm stasjon til Oslo lufthavn – Spor 3

Se avganger HER.

Lokaltransport:

Det går lokaltransport fra Oslo sentrum, Lillestrøm og Oslo lufthavn flere ganger i timen.

Se rutetabeller HER.

Nedre Romerike Taxi – 09080

Kan jeg se tidligere program?

Programmet for fagkonferansen på Hamar Kulturhus høsten 2022 er tilgjengelig HER.

Hvor er Lillestrøm Kultursenter?

Lillestrøm Kultursenter ligger sentralt i Lillestrøms nye Kulturkvartal som også rommer bibliotek, kunstsenter, kulturskole, øvingslokaler, serveringssteder m.m. Adressen er Kirkegata 11.