For medlemmer: Praktisk info

Velkommen til fagkonferanse, 27.-28 september på Hamar kulturhus!

Programmet for årets fagkonferanse går over to dager og byr på innhold som skal være relevant for alle grupper av ansatte på husene. Vi ønsker å rette en stor takk til leder Tor Rullestad og resten av hans stab på Hamar kulturhus!

Hold av dagene, så sees vi helt på ordentlig i Hamar!

Kan jeg fremdeles melde meg på?

Påmeldingen er dessverre stengt.

Hvor og når er konferansen?

Årets datoer er satt til 27.-28. september og arrangeres på Hamar kulturhus.

Hvor skal vi bo?

Hotellet i år heter Scandic Hamar og har adresse Vangsvegen 121, 2318 Hamar. Scandic Hamar har gjennomgått omfattende renovering og utbygging, og kan ønske velkommen til nye og lekre fasiliteter.

Får vi navnelister over påmeldte?

Ja! Navneliste over deltakere kan du laste ned her.

Hvor finner jeg info om måltider under konferansen?

Se hovedprogrammet for mer informasjon om serveringer.

Jeg er blitt syk/forhindret fra å delta på fagkonferansen, hva gjør jeg?

Det er bindende påmelding og både hotell-bestillinger og mat-bestillinger er gjort. Vi kan ikke refundere påmeldingsavgiften. Når det gjelder hotellet ber vi dere kontakte dem for å gi beskjed dersom rommet likevel ikke benyttes. NB: Kostand for rommet påløper likevel.

Kan jeg oppbevare bagasje ved ankomst?

Ja. For de som ankommer tirsdag morgen / onsdag morgen, kan du oppbevare din bagasje på rommet «Korpssal Ole Edvard Antonsen» på Hamar kulturhus.

Hvordan kommer jeg meg til Hamar?

Info om kollektiv transport:

Tog:  www.vy.no/

Tog fra Oslo lufthavn stasjon til Hamar stasjon – R10 mot Lillehammer spor 1

Tog fra Oslo sentral stasjon til Hamar stasjon – R10 mot Lillehammer spor 11

Toget går normalt en gang i timen og tar om lag 1 time og 20 minutter fra Oslo S, og ca 50. minutter fra lufthavnen.

Lokaltransport:

Busswww.hedmark-trafikk.no/

Hamar Taxi: AS: 62 55 50 00

Kan jeg se tidligere program?

Programmet for fagkonferansen i Haugesund høst 2021 er tilgjengelig her.

Hvor er Hamar kulturhus?

Kulturhuset ligger i hjertet av Hamar og har lagt stor vekt på at det lokale frivillige kulturlivet skal ha gode øvingsforhold. Huset kan romme 2800 mennesker og har konsertsaler, bibliotek, galleri, teatersaler, kino, restaurant, øverom og studio. Hamar kulturhus ligger i Hamar sentrum ved Stortorget, ca 8 minutters gange fra Hamar jernbanestasjon og ca 10 minutters gange fra Hamar skysstasjon.