Fagkonferanse 2025: FAQ for leverandører

Publisert:

Vi ønsker alle våre leverandører hjertelig velkommen til Norske kulturhus fagkonferanse på Bærum kulturhus!

På denne siden finner du svar på generelle spørsmål rundt konferansen for leverandører.

Klikk på lenkene under for å hoppe direkte til hver kategori:

Hva koster det å delta?

Standplass, annen deltagelse i leverandørprogrammet og deltakelse på konferansen er inkludert i leverandørmedlemskapet. Konferansepakke med måltider og hotell kommer utenom, og valg av konferansepakke og overnatting kan gjøres via Checkin når dere registrerer dere. Hotell betales av dere selv på stedet og manglende betaling vil bli etterfakturert.

Hvor melder jeg meg på?

Påmelding for leverandører finner dere via lenkene under.

Velg kategori leverandør til kr 0,-.

Velg kategori teknisk leverandør til kr 0,-.

Deadline for påmelding til Norske kulturhus fagkonferanse er fredag 10. januar 2025.

Når er konferansen og hvem er årets vertskap?

Årets datoer er 11.-12. mars. Vi er stolt over å presentere Bærum kulturhus i Sandvika som vertskap for fagkonferansen 2025.

Foto: Bærum kulturhus

Hvor finner jeg info om mine tilleggsvalg i påmeldingen?

Alle dine valg finner du på din tilsendte mobilbillett. Her følger en instruksjon for hvordan du kan finne tilvalgene på pc / mobil.

  1. Klikk deg inn på din tilsendte billett og velg «Åpne mobilbillett» litt lenger ned.

2. Finn knappen «Flipp» nederst til høyre. Trykk her for å finne dine tilleggsvalg. Denne fungerer både på mobil og på pc. Da finner du dine tilvalg fra påmeldingen!

Jeg er teknisk leverandør. Hvor finner jeg mer info?

I år samarbeider vi med Kulturrom og deres årlige fagsamling. Årets program ser derfor noe annerledes ut for våre tekniske leverandører.

Du finner mer info i egen sak HER.

Hvordan ser årets leverandørprogram ut?

Programmet i år blir som følger:

  • Leverandørtorg
    OBS! I år er det kun plass til maks en roll-up per leverandør.
  • Leverandørpresentasjoner
  • Rundebord
  • Møter med kulturhusmedlemmer

Dere kan huke av på hva dere ønsker å bidra med via deres påmelding i Checkin.

Dere kan lese mer detaljer om de forskjellige punktene via lenke HER.

Flere tekniske detaljer kommer.

Hvordan booker jeg et møte med kulturhusmedlemmer?

Dette kan dere booke gjennom oss. Avtalen om et møte må dere selv ta direkte med kulturhuset.
Meld inn ønske om møterom til casandra@kulturhus.no i god tid før konferansen.
Skriv ønsket tidspunkt og antall personer i mailen. Vi garanterer ikke for møteromskapasitet.

Hvor skal vi bo?

Hotellet i år heter Thon Hotell Oslofjord. Hotellet ligger 6 minutters gange fra Bærum kulturhus og 7 minutters gange fra Sandvika stasjon.

Adresse: Sandviksveien 186, 1337 Sandvika
Tlf: 67 55 66 00

Dette er årets priser for overnatting (eget valg i påmeldingen):

Overnatting Thon Hotell Oslofjord, 10.-12. mars (2 netter. Pris 2890,-)

Overnatting Thon Hotell Oslofjord, 11.-12. mars (1 natt. Pris 1445,-)

Hvor finner jeg info om måltider under konferansen?

For de som ankommer mandag kveld blir det en hyggelig middag og samling på Bærum kulturhus sin Foajéscene. Tirsdag har vi vår tradisjonelle pølsefest og festmiddag på kvelden. På hotellet kan dere nyte en deilig hotellfrokost, og det blir servert lunsj og andre mellommåltider på kulturhuset begge dager.

Tidspunkt på måltider finner dere i programmet.

Kan jeg oppbevare bagasje ved ankomst?

Ja. Bagasje kan oppbevares i eget rom på kulturhuset. Hotellet har også eget bagasjerom.

Får vi deltakerliste?

Ja! Deltakerliste legges ut her uken før konferansen.

Hvor finner jeg hovedprogrammet?

Programmet slippes på nyåret.

Kan jeg se tidligere program?

Programmet for fagkonferansen på Hjertnes kultursenter i Sandefjord høsten 2024 er tilgjengelig HER.

Hvordan kommer jeg meg til Sandvika?

Det går regionaltog (Vy) og flytog fra Oslo lufthavn til Sandvika stasjon flere ganger i timen. Toget tar 40 minutter.

Toget fra Oslo S til Sandvika stasjon tar 14 min.

Asker og Bærum Taxi– 67 10 00 80

Jeg kommer i bil, hvor kan jeg parkere?

Sandvika Storsenter tilbyr døgnåpen parkering med 2 timers gratis parkering i deres åpningstider. Utover dette kommer det en timespris eller døgnpris. Under Claude Monets allé er det gratis parkerings-plasser etter 17.00. I Claude Monets allé er det et begrenset antall parkeringsplasser.

I tillegg har hotellet egne parkeringsmuligheter for de av dere som bor der. Parkering her etter gjeldende betingelser.

Hvor er Bærum kulturhus?

Arkiv