Fagkonferanse: leverandørinnhold

Publisert:

Her finner dere all info om hva vi tilbyr i leverandørprogrammet under vår årlige fagkonferanse.

OBS! Hva vi kan tilby på de ulike konferansene varierer fra år til år. Alt etter ressurser og kapasitet på stedet.

Har du noen ideer som kan passe inn i vårt leverandørprogram? Send en mail til nina@kulturhus.no.

Klikk på lenkene under for å se mer utfyllende info om hvert punkt:

Leverandørtorg

Hvert år lager vi, sammen med våre leverandørmedlemmer, leverandørtorg under fagkonferansen. Dette er en plass hvor dere som leverandører får muligheten til å møte kultur- og konserthus «face to face», og det er ypperlig arena for å prate med både nye og gamle samarbeidspartnere eller kunder. Tilbakemeldingene fra våre kulturhusmedlemmer er at de setter stor pris på muligheten til å møte leverandørene her, og flertallet besøker 3-4 stands i løpet av konferansen.

  • Alle leverandørmedlemmer får tilbud om standplass.
  • Alle får tilgang til et ståbord og strøm.
  • Leverandører som har behov for det, kan få tilbud om større standplass til utstilling av utstyr.
  • Plasseringen på torget blir fordelt etter «førstemann til mølla» etter registrering i vårt billettsystem.

Foto: Anne Merete Rodem og Magnus Lindvik

Leverandørpresentasjoner


Hvert år legger vi opp til en egen scene på konferansen, som går under navnet «Leverandørscenen,» og her avvikles alle leverandørpresentasjonene. Under leverandørpresentasjonen får dere mulighet til å prate direkte til våre medlemmer og fortelle om deres firma, nye produkter eller annen tematikk som kan være til interesse for konsert- og kulturhusene. Lengen på presentasjonene varier fra år til år, og lengden kan også tilpasses etter innhold og avtale med oss. Under fagkonferansen 2025 i Bærum, vil hver enkelt presentasjon vare i ca. 20 min. Presentasjoner må avvikles fra deres egen medbrakte pc.

Foto: Magnus Lindvik

Rundebord


Har dere en spennende tematikk dere gjerne skulle diskutert med våre medlemmer, eller ønsker dere direkte feedback fra allerede eksisterende samarbeidspartnere? Dere modererer selv en samtale på ca 45 min med kulturhus som har registrert seg på forhånd.

Se eksempel på rundebord HER.

Foto: Magnus Lindvik

Workshops

Vi ønsker alltid at våre medlemmer drar hjem med mer enn bare ny kunnskap, men også gode verktøy og bruke i kulturhushverdagen. Har du som leverandør et produkt du kan tenkte deg å vise til våre medlemmer via en workshop? Ta kontakt med oss i god tid før konferansen, så ser vi på muligheten til å finne plass i programmet.

Demo

Har dere et nytt produkt dere ønsker å demonstrere for våre medlemmer eller behov for ekstra plass eller teknisk bistand? Ta kontakt med oss i god tid før konferansen om det er behov her, så ser vi på hva som er mulig.

Foto: Magnus Lindvik

Møter med kulturhusmedlemmene


Om dere f.eks. ønsker å samle deres kunder til et møte eller avtale en prat med potensielle nye samarbeidspartnere, kan vi stille med møterom der det er tilgjengelig. Booking av møterom for kundemøter etc. må alltid bookes i god tid før konferansen.

Leverandørspons

Lounge:
Vi gir dere som leverandørmedlemmer muligheten til å stille med egen lounge under konferansen. Dette har blitt gjort tidligere med stor suksess og medlemmene setter stor pris på et hyggelig sted for å slå an en prat med kolleger. Loungen sponses av leverandøren, og organisering av denne gjøres i samråd med produsent i Norske kulturhus og arrangørsted.

Førfest:
Under første kveld av konferansen inviterer vi til festmiddag for alle leverandører, kulturhus og andre som deltar på konferansen. Vi legger alltid opp til en god pause mellom konferanseprogrammet og middag, og her er det ofte etterspurt et felles møtepunkt. Her kan en leverandør stille med f.eks. god drikke og invitere til en liten førfest. Førfesten sponses av leverandøren, og organisering av denne gjøres i samråd med produsent i Norske kulturhus og arrangørsted.

Annet:
Vi er alltid åpne for bidrag som er med på å skape samhold i kulturhusfamilen. Ta kontakt med oss om du har en idé å dele.

Foto: Anne Merete Rodem og Magnus Lindvik

Arkiv