Program leverandørscene

Leverandørscenen: Kl. 10:30 – 11:30: Bright presenterer (lydmikseren) Midas Heritage D96

Jarle Kvalsund fra Bright presenterer den nye lydmikseren fra Midas, Heritage D96. Få en introduksjon i mikserens oppbygning, arbeidsflyt, automasjon og snarveier. Midas HD96-24 Midas mixer Install Package | Bright Norway AS (brightgroup.no)

Leverandørscenen: Kl. 11:30 – 12:00: Peppered presenterer (TBA)

Informasjon kommer.

Leverandørscenen: Kl. 12:00 – 13:00: Communicate better with Yesplan

Collaboration and communication are key in efficient planning.  Planning an event is a process, in which every step should count. We will present the lifecycle of a cultural event in a process form, who’s doing what and in which phase? Our goal is to inspire and to share our experience, thanks to the many cultural venues using Yesplan.

Leverandørscenen: Kl. 13:00 – 13:30: HCL Nordic og Støren Kulturhus

Knut-Inge fra Støren kulturhus og Claus Lorentzen fra HCL Nordic skal fortelle om hvordan bruk av automatiseringsroboten Lily kan legge tilrette for nye samarbeid og muligheter innenfor markedsføring.

AfterTime UB er en ungdomsbedrift mange kan la seg inspirere av. Under ungt entreprenørskaps fylkesmesterskap i Trøndelag stakk AfterTime UB av med førsteplassen som “Beste yrkesfaglige bedrift”. Ved hjelp av Støren kulturhus, Støren Kommune, DX og Lily, arrangerte de en turnering i dataspillet Rocket League hvor samarbeidet gjorde det mulig for et stort antall deltakere å kunne delta hjemmefra.

Leverandørscenen: parallelsesjon: Kl. 13:30 – 14:15: NNNN viser fram sine bærekraftige høyttalere

V/ Alex Braathen og Aleksander Stensen

Vi ønsker å gå nærmere inn på NNNN høyttalernes tekniske kapabilitet, samt mulighetene og fordelene dette har for norske kulturhus. Dette inkluderer – vi går i dybden på høyttalernes akustiske ytelser og forteller om lydkvalitet, bredbåndet direktivitet, samt praktiske fordeler med enklere og mer effektiv rigging.

Leverandørscenen: parallelsesjon: Kl. 13:30 – 14:00: Hvordan planlegge uken din med Crescat

V/ Jørgen Iden,  Atle Syrrist Jonassen.

Crescat Venue er et lokalt utviklet planleggingsverktøy skreddersydd for scener- og kulturhus! Se hvordan du raskt og enkelt kan planlegge en uke med arrangementer på ditt kulturhus. Noen arrangementer er avanserte, andre er enkle. Vi viser deg hvordan du effektivt kan planlegge begge typer arrangementer, og dele informasjonen i appen.

Ikke flere utdaterte regneark og uendedelige mailtråder. Med Crescat Venue får du kontroll og oversikt, og alle har oppdatert og relevant informasjon.