5. mai kl 09.00

Digital fagdag i miniformat 2023

Foto: Unsplash – Dan Cristian Pădureț

Møt leverandører og få aktuelle presentasjoner.

Vi gleder oss til å se dere på fagkonferanse i Lillestrøm, men ettersom september er et lite stykke unna, inviterer vi i mellomtiden våre kulturhusmedlemmer til digital fagdag «miniformat» fredag 5. mai fra kl. 09.00-12.00!

Her møter dere noen av våre leverandørmedlemmer som vil dele sin kunnskap og erfaring, og hvordan deres verktøy kan hjelpe dere i kulturhushverdagen. Webinaret deles opp i 3 bolker med en kort pause i mellom, og dere kan velge å følge med på alle 3 eller kun en eller to.

TIDER

Breakfast: 09.00 – 09.50
Yesplan: 10.00 – 10.50
Crescat: 11.00 – 11.50

Breakfast: «Et kulturhus markedsmix i 2023»

Breakfast AS jobber med over 25 merkevarer innenfor kultur & underholdning i Norge.
Vi har samlet data fra mange prosjekter og Ole Petter Thomassen (digital rådgiver) og Thomas de Vries (strategisk rådgiver/byråleder) vil presentere tanker om et krevende tema for mange kulturhus:

• Fra Print&TV-dominanse til 80% overtagelse av Google & Facebook.
  • Nå i 2023 er det fremtidsutsiktene usikre og mest sannsynlig fragmenterte.
  • Etablerte kanaler mister brukere.
  • Kunstig Intelligens (AI) gir Google konkurranse for første gang i historien.
  • TikTok er ulovlig?
  • Du MÅ eie egne kunder = CRM / Nyhetsbrev / din egen KulturApp
  • = UTSOLGT

Yesplan: «Event planning and financial insights with Yesplan.»

Yesplan would like to show how it facilitates event planning and resource management in general.

Moreover, we would like to show how Yesplan helps to reveal financial insights, such as:

• Overview of your rental revenues (in general or per type of event) and financial deals.
  • Calculate the break-even point of your upcoming ticketed events.
  • Evaluate certain costs/budgets in regard to the upcoming season.

Crescat«Manage your venue with confidence»

Crescat er et komplett produksjonverktøy som kan hjelpe norske kulturhus å spare tid og ressurser. Med Crescat kan dere fokusere på å øke topplinjen, ved å optimalisere produksjonen og administrasjonen av arrangementene deres.

Med Crescat som deres produksjonverktøy kan dere:

• Spare tid og ressurser
  • Effektivisere bunnlinjen
  • Fokusere på markedsføring og salg av billetter
  • Øke topplinjen

Atle Syrrist Jonassen fra Crescat ser frem til å dele sin kunnskap med dere og er overbevist om at Crescat kan være en verdifull løsning for kulturhusene i Norge.