19.09 kl.13.45 / Teatersalen

Stine Helen Pettersen fra Bing Hodneland kommer til oss og veileder oss i kulturens juridiske rammer!

Dato: Tirsdag 19. september

Når: 13.45-14.30

Hvor: Teatersalen

Hva: Presentasjon og Q&A

Kontrakter i 2023: Navigering i den nye normalen post-pandemi

I en tid hvor verden stadig tilpasser seg en ny normal, er dette også tilfellet for kontraktene.  Å redusere risiko, beskytte pengestrømmene og samtidig lage en balansert kontrakt er en øvelse som ser ganske annerledes ut etter pandemien. Stine fra Bing Hodneland gjennomgår de mest typiske diskusjonspunktene i kontrakter post pandemien innen arrangørfeltet og gjennomgår nylige typetilfeller som flere arrangører har snublet i etter pandemien.

Om foredragsholdere

Stine Helén Pettersen fra Bing Hodneland er ekspert på opphavsrett, varemerkerett, medierett og kontrakter, og jobber også med arbeidsrett, personvern og markedsføringsrett knyttet til hennes bransjeekspertise. Stine bistår et stort spekter av norske og internasjonale aktører innen medie-, kultur- og underholdningsbransjen, med særlig fokus på musikk, film og TV, teater og arrangører.

Har du spørsmål til Stine?

Stine ønsker å kunne svare på spørsmål på best mulig måte. Kultursektorens lovverk er omfattende, og de ønsker derfor at du sender inn dine spørsmål i forkant av konferansen.

Send inn dine spørsmål til casandra@kulturhus.no.