Info for leverandører

Velkommen til fagkonferanse 19.-20. september.

Vertskapet for høstens fagkonferanse er Lillestrøm Kultursenter!

Info om leverandørtorget

Leverandørtorget holdes på Teatertorget og i Vestibylen til Lillestrøm Kultursenter.

Åpningstider tirsdag:

• Opprigg: 08.00-09.00
  • Leverandørtorg: 09.00-17.00
  • Teknisk demo + teknisk omvisning: 16.30-19.00

Åpningstider onsdag:

• Leverandørtorg: 09.30-14.15
  • Vi har lagt opp til strøm og ståbord.
  • Det er ikke mulighet for leie av tv-skjermer. Skjerm må medbringes.
  • Vi tilbyr større stand (for leverandører som f. eks. stiller ut teknisk utstyr) ved behov.

Info om leverandørpresentasjonene

Årets leverandørpresentasjoner vil bli holdt i rommet «Universet». Her har dere tilgang til prosjektor, lerret, mygg og klikker.

Les mer om og se bilder av Universet HER

OFTE STILTE SPØRSMÅL OG SVAR

Hvor finner jeg info om måltider under konferansen?

For de som ankommer mandag kveld blir det en hyggelig middag og samling på Lillestrøm Kultursenter. Tirsdag har vi vår tradisjonelle pølsefest og festmiddag på kvelden. På hotellet kan dere nyte en deilig hotellfrokost, og det blir servert lunsj og andre mellommåltider på kultursenteret begge dager.

Hvor skal vi bo?

Årets leverandørhotell heter Thon Hotel Arena, med adresse Nesgata 1, 2004 Lillestrøm. Hotellet ligger med en 11 minutters gange til Lillestrøm Kultursenter og en 7 minutters gange til Lillestrøm stasjon.

Kan jeg oppbevare bagasje ved ankomst?

Ja. For de som ankommer tirsdag morgen / onsdag morgen, kan bagasje oppbevares i garderoben på Lillestrøm Kultursenter. Her finnes også skap som kan låses til oppbevaring av eventuelle mindre verdisaker.

Får vi deltakerliste?

Ja! Deltakerliste har blitt sendt ut uken før konferansen.

Hvor finner jeg programmet?

Info om transport

Info om kollektiv transport:

Flytog:

Flytoget går tur/retur Oslo lufthavn – Lillestrøm stasjon hvert 20 minutt. Togturen tar 12 minutter.

Tog fra Oslo lufthavn til Lillestrøm stasjon – Spor 3

Tog fra Lillestrøm stasjon til Oslo lufthavn – Spor 3

Se avganger HER.

Lokaltransport:

Det går lokaltransport fra Oslo sentrum, Lillestrøm og Oslo lufthavn flere ganger i timen.

Se rutetabeller HER.

Nedre Romerike Taxi – 09080