Webinar 12. januar

Hvordan forenkle og effektivisere din markedshverdag?

Velkommen til fredagswebinar med Breakfast fredag 12. januar kl. 09!

Hold av datoen 12. januar! Da er det årets første fredagswebinar fra kl. 09-10!

Tema denne fredagen: Hvordan forenkle og effektivisere din markedshverdag? Markedsbyrået Breakfast vil vise deg

• Nyheter om nyhetsbrev! Hvordan du kan spare tid og sikre at du får kontroll på GDPR
  • Hvordan integrasjonen mellom det norske e-postsystemet Make, din nettside og ditt billettsystem fungerer i praksis.
  • Bransjetall for kultur-Norge: Hvordan scorer ditt kulturhus i forhold til bransjen?

Webinaret holdes av Thomas de Vries – Byråleder og kommunikasjonsrådgiver og Ole Petter Thomassen, digital rådgiver i Breakfast.

Om Breakfast

Tekst skrevet av leverandør

I Breakfast er vi levende opptatt av kultur og underholdning. Vi har som mål å være en ledende leverandør av kommunikasjonstjenester og har i ti år arbeidet med over 35 ulike aktører som kulturhus, festivaler, museer, teater, opera, klassisk musikk, gallerier, TV- og radiokanaler, arrangører, produsenter og management.

Foto: Markus Spiske on Unsplash