Møt bookere under konferansen: påmelding

Bli med på en-til-en samtaler under begge dagene av konferansen.

Dato: Tirsdag 17. og onsdag 18. september 2024.

Tid: Info kommer

Rom: Info kommer

Obligatorisk påmelding: ja

Som i fjor tilbyr vi speedmeetings over to dager, 17 og 18 september 2024. Du velger selv hvilken bolk du ønsker å melde deg på. Vi ønsker kun et kulturhus pr. påmelding. Du ser i påmeldingen hvilke tidspunkt du kan melde deg opp til.

«Jeg lander store deler av årets program i løpet av to dager med NEMAA og Norske kulturhus!»  – Erik Berg Friesl, nestleder i styret for Norske kulturhus og leder for Ælvespeilet.

NEMAA – Norwegian Entertainment Managers & Agents Association er en organisasjon for artistmanagere og booking agenter i Norge og har over 70 medlemsbedrifter fra hele landet.

Deltakende byråer publiseres her fortløpende (alfabetisk)

Tekstene er skrevet av byråene

Athenas
Athenas er Norges ledende foredragsbyrå og et av Europas største, og har vunnet flere priser som årets foredragsbyrå. Vi arbeider både i Skandinavia og utlandet, og har i alle år hatt fokus på gode foredrag og gode opplevelser for kunden.

FKP Scorpio

I 2020 ble det Oslo-baserte bookingbyrået Nordic Live en del av FKP Scorpio Norge-teamet. I dag representerer de store norske artister som blant annet Alan Walker, Chris Holsten, Gabrielle, Daniel Kvammen og Julie Bergan.

Polar Artist

Polar representerer flere av Norges mest spennende live-artister eksklusivt. Årevis med erfaring og nettverk i bransjen gir oss god kunnskap til å utvikle våre artisters karriere på livescenen. Vi tror på å opprettholde et vennskapelig og åpent forhold med våre kunder, fra festival og event-promotører, til venues i alle størrelser.

Rocksport Booking

Reidun har over 20 års erfaring fra bransjen innen artistformidling, management, foredragsformidling, turnèplanlegging, konsertproduksjoner, rådgivning og festivaladministrasjon. Reidun var styremedlem i NEMAA Norwegian Entertainment Managers & Agents Association fra oppstarten og frem til 2019.

Skyskraper Artist

Ledende bookingagent og management for flere av Norges største artister.

United Stage Norway

United Stage Norge er et av Norges mest erfarne bookingbyrå og management som representerer et bredt spekter av norske og internasjonale artister.