Frist: 01. mars

Obligatorisk statistikk for medlemmer

Onsdag 14. februar sender vi ut skjema pr. e-post for innlevering av statistikk over bruk av kulturhus i 2023.

Statistikkundersøkelsen sendes ut til leder, eller markedskontakt på ditt hus. Vi ber om kun et svar fra hvert medlem. Får du ikke undersøkelsen, ta kontakt med magnus@kulturhus.no Vi anbefaler alle å se gjennom spørsmålene på forhånd (lenken under).

Tallene kommer til å rapporteres til Kulturdepartementet, og vil også være tilgjengelig for media, forskningsinstitusjoner, medlemmer av nettverket, i årsrapporten og for andre interessenter.

Dersom det er kategorier som ikke passer med driften på ditt hus, ber vi deg gå videre til neste kategori. Faller du ut av undersøkelsen underveis, vil du automatisk fortsette der du falt ut.

OBS! Blar du deg til siste side blir undersøkelsen automatisk registrert som innlevert. Dersom du ønsker å endre på din besvarelse innen fristen, benytt lenken du fikk tilsendt pr. e-post.

Foto: Lier kulturscene.