Presse

Norske kulturhus jobber aktivt med kompetanseheving, og arrangerer fagkonferanser, tilbyr gunstige medlemsfordeler, yter medlemsservice, og er kulturhusenes talerør opp mot media og bevilgende myndigheter. Våre medlemmer har spisskompetanse som profesjonelle arrangører, og med ca. 14,5 millioner besøkende hvert år er våre kulturhus også en viktig pådriver i utviklingen av lokale møteplasser i hvert lokalsamfunn – store og små!

Trenger du Norske kulturhus sin logo kan denne lastes ned i png-format under. Behøver du logoen i vektorformat kan du finne den her.

Om daglig leder

Nina Hodneland er daglig leder i Norske kulturhus og er opptatt av kulturhusets betydning for resten av samfunnet, også utover rollen som arrangør. Nina har over 15 års erfaring som leder i norsk og internasjonal kultursektor og har en mastergrad i kulturledelse fra University of Warwick, England.