02. februar kl. 09

Skal du søke Kulturrom? Kom på webinar!

Trenger du hjelp til vårens søknad, er det bare å ta turen innom vårt webinar 02. februar kl. 09!

Kulturrom sine saksbehandlere tar turen innom og gir dere nyttig informasjon til de av dere som skal søke tilskudd til fristen 1. mars!

Webinaret vil også dekke Kulturroms nye tilskuddsområde for Grønnere investeringer, som skal stimulere til flere gode initiativ i landets kulturlokaler.

Det vil settes av tid til at dere kan stille spørsmål som går på søknader spesifikt fra kulturhus. Velkommen til webinar fra klokken 09 til 10!

Test deg her: Lenke: kan vi søke?

Hva er egentlig kulturrom?

Kulturrom administrerer offentlige midler og har tilskuddsordning for teknisk utstyr og lokaler. Kulturrom skal bidra til at det finnes øvingslokaler og gode tekniske vilkår for fremføring av musikk, dans og teater over hele landet. Kulturrom har to søknadsfrister i året: 1. mars og 1. september.

Test deg her: kan vi søke?

Dere kan søke om midler til teknisk utstyr eller utbedring av øvingsrom eller scener:

Teknisk utstyr til kulturrom
Fremføringsutstyr
Øvingsutstyr
Bygg og utbedring av kulturrom
Akustiske utbedringer av scener og øvingsrom
Bygging av øvingslokaler

Foto: St.Croix huset, Fredrikstad v/ Kulturrom.