Invitasjon fra Creative Technology

Teknisk fagsamling 24.-25. april i Tønsberg

Creative Technology inviterer alle teknikere tilknyttet Norske kulturhus til en fagsamling i regi av LiteNordic som er leverandør av lys og lysbord.

Fagsamlingen blir en teknisk workshop med kurs, foredrag og demonstrasjoner av blant annet MA3 versjon 2.0, P3, nettverk, Macula, service og vedlikehold. Det blir også vist frem spennende produkter fra Elation, blant annet Fuze serien, KL serien samt noen spennende IP65 produkter. Den nye MAC Viper XIP fra Martin vil selvfølgelig også bli presentert.

Creative Technology vil være til stede begge dagene, og vil kunne gi deg egne demoer av produkter du ønsker et lite dypdykk i.

Påmelding innen 18. april ↓

Hotellavtale utsolgt ↓

LiteNordic har kommet med en veldig god avtale for dere på hotell. Et døgn vil koste deg 890,- inkludert frokost. Du trenger kun å legge inn personinfo, betaling er ved utsjekk.

Om LiteNordic DAYS

LiteNordic fyller Støperiet i Tønsberg med produkter fra alle sine leverandører, deriblant Creative Technology. Du kan glede deg til et døgn med inspirasjon, moro, latter og hyggelig samvær med gode kollegaer.

Lenke: klikk på bildet for å gå direkte til Facebook eventet.

Spørsmål om kurset?

Ta kontakt med Jørgen Tharaldsen