Webinar illustrasjons musikere

Velkommen til årets første webinar!

Kulturrom sin søknadsfrist 1. mars nærmer seg. Trenger du hjelp til søknaden er det bare å ta turen innom vårt webinar 28. januar kl. 09!

Publisert: 19. januar 2022

Vi gjentar suksessen fra i fjor og inviterer Kulturrom til webinar! Nina og Marte, to av Kulturrom sine saksbehandlere tar turen innom og gir dere nyttig informasjon til de av dere som skal søke tilskudd til fristen 1. mars!

Det vil settes av tid til at dere kan stille spørsmål som går på søknader spesifikt fra kulturhus. Det blir også informasjon om en ny tilskuddsordning i forbindelse med oppladbare batterier. Velkommen til webinar fra klokken 09 til 10!

NB! For å delta på webinaret må du registrere deg via knappen under. Strømmelenke sendes da umiddelbart til din registrerte e-post.

Hva er kulturrom?

Kulturrom administrerer offentlige midler og har tilskuddsordning for teknisk utstyr og lokaler. Kulturrom skal bidra til at det finnes øvingslokaler og gode tekniske vilkår for fremføring av musikk, dans og teater over hele landet.

Husk at Kulturrom har to søknadsfrister i året: 1. mars og 1. september.

Dere kan søke om midler til teknisk utstyr eller utbedring av øvingsrom eller scener:

Teknisk utstyr til kulturrom

• Fremføringsutstyr
  • Øvingsutstyr
  • Servicerapport og teknisk vedlikehold

Bygg og utbedring av kulturrom

• Akustiske utbedringer av scener og øvingsrom
  • Bygging av øvingslokaler