illustrasjon nye nasjonale tiltak

Fredagswebinar kl. 09.15. Nye tiltak og restriksjoner

Tema denne fredagen blir nye, nasjonale tiltak og restriksjoner. Velkommen til webinar 10. desember kl. 09.15

Publisert: 08. desember 2021.

Norske kulturhus inviterer til årets siste webinar fredag 10 desember. Tema blir dessverre ikke juleavslutning, men diskusjon av nye, nasjonale tiltak og anbefalinger. Vi ser at det har kommet flere spørsmål i våre medlemsgrupper. Styret og administrasjon skal derfor forsøke å svare på dette sammen med dere medlemmer, heldigvis med god hjelp fra seniorrådgiver Mari Flaatten Iversen (Kulturdepartementet) og statssekretær Odin Bohmann (AP).

Program:

09.15: Introduksjon ved daglig leder i Norske kulturhus, Nina Hodneland.

09:30: Mari Flaatten Iversen, seniorrådgiver i Kulturdepartementet, deltar og svarer på spørsmål direkte fra dere. Iversen vil informere om hvor dere finner ulike bestemmelser og kan videreformidle spørsmål videre til Helse- og Omsorgsdepartementet for besvarelse etter møtet.

09.45: Statssekretær Odin Adelsten Aunan Bohmann (AP) kommer for å lytte til dere medlemmer.

10.00-10.15 Oppsummering og generell samtale mellom husene.