Fagkonferanse: info til leverandører

Velkommen til fagkonferanse 1.-2 november. Nå samler vi både kulturhus og leverandører ❤️

Vertskapet for høstens fagkonferanse er Festiviteten Haugesund konserthus!

Nytt av året: Det er ikke lenger restriksjoner på antall påmeldte fra hvert firma. Bespisning er en egen del av påmeldingsskjema, og dere krysser av for om dere ønsker bespisning underveis (dere betaler kun for dette). Dermed står dere også fritt til å melde på så mange dere ønsker. 

Hotell bestilles som del av påmeldingen, men betales individuelt av dere på hotellet. Hotellet dere skal bo på heter Clarion Collection Hotel Amanda og ligger i Haugesund sentrum med utsikt utover Smedasundet. Hotellet har frokost og gratis WIFI. En natt koster 1080,-. To netter koster 2160,-

Leverandørtorg

Leverandørtorget holdes i den store foajeen til Festiviteten Haugesund Konserthus. Foajeen er romslig og godt belyst. Et bilde av foajeen finner du her

Har du et praktisk spørsmål om leverandørtorget: Ta kontakt med vår tekniske koordinator Funny Høie på Festiviteten Haugesund. Han deres kontaktperson for leverandørtorg og leverandørscenen. Kontakt han gjerne på mail til post@haugesund-backline.no, eller på tlf: 90189023

Firmaer som deltar:

Datoer

1. og 2. november 2021

Sted/vertskap

Festiviteten Konserthus Haugesund

Program

Se knappen lenger opp.

Vi bor på

Clarion Collection® Hotel Amanda

FAQ

Jeg har et praktisk spørsmål om leverandørtorget: Ta kontakt med vår tekniske koordinator Funny Høie på Festiviteten Haugesund! Han deres kontaktperson for leverandørtorg og leverandørscenen. Send en mail til post@haugesund-backline.no

Hvor mange kommer? Pr. dags dato er det ca 150 påmeldte deltakere utenom leverandører. Det betyr at omtrent litt over 100 kulturhusansatte kommer på fagkonferansen. Dere får deltakerliste på mail før konferansen starter.

Hvor kan jeg melde meg på? Påmeldingen har dessverre stengt.

Hvor skal vi bo? Dere skal bo på Clarion Collection Hotel Amanda.

Rask kaff