14. april kl. 09:00

Fredagswebinar: Hvordan kan vi nå publikummet vårt?

Foto: Unsplash – Jackson Sophat

Fredag 14. april kl. 09:00 inviterer vi til webinar om SoMe og markedsføring.

Pandemien er over og det er godt å se at en del konsert- og kulturhus begynner å nærme seg en normal hverdag. Men det er tydelig at kjøps- og kulturvanene til publikum har endret seg stort. Tidspunktet for kjøp av billetter er ikke lenger som før, og de kjøper ikke lenger lang tid i forveien, men rett før, nærmest «i døra». Dette gjør at hverdagen for arrangørene blir svært uforutsigbar. Hva kan man gjøre for å nå ut til publikum og hvordan kan vi endre grep i markedsføringen så vi klarer bedre henge med på trendene som tilsynelatende endrer seg fra dag til dag?

Foredragsholderen denne fredagen blir Elisabeth Vikanes Alfhei, en selverklært SoMe-nerd, med lidenskap for testing, måling og å dele kunnskap. Hun har jobbet med SoMe og markedsføring i over 10 år og har en lang erfaring i kulturfrivilligheten. I dag jobber hun som SoMe-ansvarlig i OBOS og elsker musikk og festival.

Elisabeth trenger dine spørsmål!

Elisabeth ønsker å skreddersy et så godt innhold som mulig for dere, og har derfor laget en kort undersøkelse på 1 min. Frist for å fylle ut skjema er torsdag 13. april.

Vi hadde besøk av Elisabeth for 2 år siden og vi gleder oss til å høre hvilke nye råd og tips hun kan komme med denne gangen. Om du ønsker se webinaret fra 12. februar 2021 eller lese slidsene, kan du følge lenkene under.