Info om leverandørtorg/scene 2024

Publisert:

Her finner dere all teknisk info ang. leverandørtorg og leverandørpresentasjoner. Det er mye info og vi ber dere derfor om å lese siden nøye.

OBS! For leverandører som er med i fagprogrammet eller rundebord, vil det komme mer info på mail.

Om dere har noen generelle spørsmål ang konferansen kan dere lese FAQ for leverandører her.

Kontakt på leverandørtorget:

Marius Carlsen fra Hjertnes vil være deres kontaktperson om dere har behov for bistand på torget tirsdag-onsdag. 
Mob: 928 34 006
E-post: marius.carlsen@sandefjord.kommune.no

OBS! Har dere behov for noe i forkant av konferansen må dere kontakte Morten Skogby (se kontaktinfo under “Get-in leverandørtorg”)

Opprigg leverandørtorg:

Vi har satt av en time for opprigg tirsdag morgen fra 08.00-09.00.

Om dere kommer i bil og har mye bagasje, kan dere laste av ved hovedinngangen til Hjertnes kulturhus (innkjøring fra Sandefjordsveien). Info om parkering finner dere på FAQ for leverandører.

For de av dere som har behov for opprigg mandag kan ta kontakt med:
Morten Skogby
Driftstekniker    
E-post: morten.skogby@sandefjord.kommune.no
Mob:    48 00 66 06

Nedrigg leverandørtorg:

Nedrigg blir onsdag etter lunsj, kl. 13.30.
Er det behov for utrigg utenom dette kan Morten Skogby ved Hjertnes kulturhus kontaktes. (se kontaktinfo over)

Generell info om standplass på torget:

Tidspunkt:
Tirsdag kl. 09.00-16.00
Onsdag kl. 08.30-12.45

  • Det er lavt under taket i foajeen, og vi anbefaler derfor å ta med noe enkel belysning for å lyse opp sin stand.
  • Alle (utenom tekniske leverandører) får tilgang til et ståbord og strøm. Vi har noe begrenset tilgang til strøm og tekniske leverandører vil derfor bli prioritert, men vi skal gjøre vårt beste for at alle skal få det de trenger.
  • Stand for tekniske leverandører vil ha et langbord og en plass på ca 3 x 1,5m.
  • Mindre verdisaker kan låses inn i rom tett på torget. Ellers er det bemanning i foajé så lenge dørene er åpne for publikum.

Oversikt over plasseringer på leverandørtorget og bilde/videoer finner dere HER

Leverandørpresentasjoner:

  • Årets leverandørpresentasjoner avvikles på Foajéscenen, tett tilknyttet leverandørtorget.
  • Presentasjoner må avvikles fra privat pc. Minner om at pc må ha HDMI-inngang, eventuelt må en medbringe egen overgang.
  • Det vil være en tekniker tilgjengelig ved behov.
  • Det finnes mulighet for lydavspilling ved behov.
  • Utstyr på Foajéscenen:
    Mygg/mikrofon
    Ståbord
  • Vi anbefaler å møte 15 min før deres presentasjon for å ta en teknisk sjekk. Enkelte av dere deler bolken på 45 min og vi ber dere ta hensyn til hverandre, slik at begge leverandører får testet sin PPT og eventuell lyd.
  • Tider for hver enkelt presentasjon finner dere i programmet HER.

Bilder av årets leverandørscene finner dere HER.

Møterom til kundemøter:

Vi har holdt av Backstage Harmonie til dere leverandører. Rommet ligger enkelt tilgjengelig fra leverandørtorget.
Dere kan booke tid her ved å skrive dere på en liste som vil ligge i resepsjonen, eller kontakt casandra@kulturhus.no med ønskelig tidspunkt innen mandag 16. september.

Kredit i baren:

Dersom dere skulle ønske kreditt i baren under middagen tirsdag kveld trenger Hjertnes beskjed om dette på forhånd.

De trenger da full fakturaadresse, kontaktperson, org. nummer for EHF. 

Gi beskjed via mail til kim.kristian.sandve@sandefjord.kommune.no innen fredag 6. september.

Deltakerlister:

Deltakerliste finner dere HER.

Deltakerliste med kontaktinfo sendes ved forespørsel. Kontakt casandra@kulturhus.no

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Ta kontakt med produsent Casandra på casandra@kulturhus.no.
Hun oppdaterer siden her mot konferansen.

Arkiv