Webinarer 2024

5. april: Digital fagdag: Lily

Presentasjonen til Lily er tilgjengelig for å laste ned her.

5. april: Digital fagdag: Yesplan

Presentasjonen til Yesplan er tilgjengelig for å laste ned her.

5. april: Digital fagdag: Billetto

01. mars – Nordmenns kulturforbuk i 2024

Emma Lind fra Virke tok turen innom og fortalte om deres første markedsundersøkelse for kulturbruk!

Vet du hvor mye penger nordmenn budsjetterer for kulturbruk i år? Hva er de største motivasjonsfaktorene når Ola og Kari Nordmann skal oppsøke kunst- og kulturarrangementer?

02. februar- Skal du søke Kulturrom

Kulturrom sine saksbehandlere tok turen innom og kom med nyttig informasjon til de av dere som skal søke tilskudd til fristen 1. mars. Webinaret dekket også Kulturroms sitt nyte tilskuddsområde for Grønnere investeringer, som skal stimulere til flere gode initiativ i landets kulturlokaler.

12. januar- Hvordan effektivisere din markedshverdag. Med Breakfast

Fredag 12. januar inviterte vi til årets første fredagswebinar. Da kom leverandørmedlem Breakfast og holdt webinar om hvordan kulturhusene kan forenkle og effektivisere sin markedshverdag. De pratet om:

• Nyheter om nyhetsbrev: Hvordan du kan spare tid og sikre at du får kontroll på GDPR
  • Hvordan integrasjonen mellom det norske e-postsystemet Make, din nettside og ditt billettsystem fungerer i praksis.
  • Bransjetall for kultur-Norge: Hvordan scorer ditt kulturhus i forhold til bransjen?

Webinaret ble holdt av Thomas de Vries – Byråleder og kommunikasjonsrådgiver og Ole Petter Thomassen, digital rådgiver i Breakfast.